Έχω πρόβλημα με το να ολοκληρώσω την εγγραφή μου στο Portal της ασφαλιστικής. Τι πρέπει να κάνω;
Καλώς ήρθατε!
Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που μας έχετε κάνει. Αν δεν βρίσκετε την ερώτηση που ψάχνετε μην διστάσετε να δημιουργήσετε νέα ερώτηση και εμείς θα σας απαντήσουμε .
This question has been flagged
Αν έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες εγγραφής που παρουσιάζονται εδώ και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα είναι αρκετά πιθανό το πρόβλημα να οφείλεται σε μηχανογραφική αστοχία της ασφαλιστικής εταιρίας.
Προτείνουμε να καλέσετε το 24/7 τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας στο 210 80 96 100 και να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών , η οποία είτε θα σας το λύσει (αν είναι εφικτό ) είτε θα δημιουργήσει εσωτερικά μηχανογραφικό Ticket.
Αν παρ' όλα αυτά διαπιστώσετε ότι δεν δίνετε λύση στο πρόβλημα σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το λύσουμε απευθείας με την εταιρία.