Έχω πρόβλημα με το να ολοκληρώσω την εγγραφή μου στο Portal της ασφαλιστικής. Τι πρέπει να κάνω;
1 Απάντηση
Αν έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες εγγραφής που παρουσιάζονται εδώ και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα είναι αρκετά πιθανό το πρόβλημα να οφείλεται σε μηχανογραφική αστοχία της ασφαλιστικής εταιρίας.
Προτείνουμε να καλέσετε το 24/7 τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας στο 210 80 96 100 και να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών , η οποία είτε θα σας το λύσει (αν είναι εφικτό ) είτε θα δημιουργήσει εσωτερικά μηχανογραφικό Ticket.
Αν παρ' όλα αυτά διαπιστώσετε ότι δεν δίνετε λύση στο πρόβλημα σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να το λύσουμε απευθείας με την εταιρία.