Καλώς ήρθατε!

Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που μας έχετε κάνει. Αν δεν βρίσκετε την ερώτηση που ψάχνετε μην διστάσετε να δημιουργήσετε νέα ερώτηση και εμείς θα σας απαντήσουμε .

This question has been flagged
1 Reply
647 Προβολές

Πως αποζημιώνομαι για τα εξωνοσοκομειακά μου έξοδα αν η ασφαλιστική εταιρία δεν έχει Portal αποζημιώσεων;

Άβαταρ
Απόρριψη
Συντάκτης Best Answer

Ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε εδώ για την αποστολή της αποζημίωσης 

Τι ακολουθεί μετά…


ΒΗΜΑ 1

Μετά την ολοκλήρωση της καταχώρισης του αιτήματος σας και αφού ανεβάσετε ότι αποδεικτικά έχετε (γνωματεύσεις , αποδείξεις κ.τ.λ.) , σας έρχεται αντίγραφο του αιτήματος που διαβιβάζεται αυτόματα στην ασφαλιστική εταιρία.


ΒΗΜΑ 2

Μόλις η ασφαλιστική εταιρία διαχειριστεί το αίτημα σας θα σας σταλεί από αυτούς είτε η ανάλυση την αποζημίωσης (αν όλα είναι σωστά συμπληρωμένα και η περίπτωση σας καλύπτεται από το συμβόλαιο σας) είτε ο λόγος της απόρριψης.


ΒΗΜΑ 3

Σε περίπτωση απόρριψης λόγω έλλειψης δικαιολογητικών , μπορείτε να μας προωθήσετε το μήνυμα που λάβατε από την ασφαλιστική μαζί με τα δικαιολογητικά που λείπανε, προκειμένου να διεκπεραιώσουμε εμείς την εκκρεμότητα σας. ([email protected])


ΒΗΜΑ 4

Αν για τον οποιοδήποτε λόγο δεν σας έρθει ενημέρωση από την ασφαλιστική, στους χρόνους που έχει ορίσει η ασφαλιστική για τις αποζημιώσεις σας, τότε προωθήστε μας το αντίγραφο του αιτήματος σας (βήμα 1) στο [email protected] για να το διαχειριστούμε εμείς απευθείας με την ασφαλιστική.

Άβαταρ
Απόρριψη

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!