Διαδικασία για χρήση του δικτύου της Generali
Welcome!
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
This question has been flagged
Για τις ιατρικές επισκέψεις σε Συμβεβλημένο δίκτυο Ιατρών της Generali στο ιατρείο τους, η απόδοση εξόδων είναι 100%.
Η Generali αναλαμβάνει την απευθείας πληρωμή του κόστους της ιατρικής αμοιβής, χωρίς παρακράτηση εκπιπτόμενου ποσού, για Ιατρικές Επισκέψεις που πραγματοποιούνται αποκλειστικά στο ιατρείο του Ιατρού.
Απαραίτητη προϋπόθεση για την ενεργοποίηση των παραπάνω, είναι η έγκαιρη ενημέρωση της ασφαλιστικής εταιρίας από τον ασφαλισμένο, σχετικά με την επερχόμενη ιατρική επίσκεψη, μέσω κλήσης στο τηλεφωνικό κέντρο του Generali Privilege System (τηλέφωνο 18112).
Διευκρινίζεται ότι η παραπάνω υπηρεσία δεν θα ισχύει για Διαγνωστικές εξετάσεις ή Πρόσθετες Ιατρικές πράξεις που θα πραγματοποιηθούν στο ιατρείο του ιατρού κατά την διάρκεια της ιατρικής επίσκεψης, οι οποίες θα πρέπει να υποβάλλονται στη Generali απολογιστικά και θα αποζημιώνονται συμφώνα με τους επιμέρους όρους του Συμβολαίου (εκπιπτόμενο ποσό και απόδοση).
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Sign upRelated Posts | Replies | Προβολές | Δραστηριότητα | |
---|---|---|---|---|
|
1
Σεπ 24
|
57 | ||
|
1
Σεπ 24
|
77 | ||
|
1
Σεπ 24
|
175 | ||
|
1
Σεπ 24
|
172 | ||
Email Προσωπικό ή εταιρικό;
Solved
|
|
1
Σεπ 24
|
926 |