Έχω πρόβλημα με το να ολοκληρώσω την εγγραφή μου στο Portal της ασφαλιστικής. Τι πρέπει να κάνω;
Welcome!
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.
This question has been flagged
Αν έχετε ακολουθήσει τις οδηγίες εγγραφής που παρουσιάζονται εδώ και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα είναι αρκετά πιθανό το πρόβλημα να οφείλεται σε μηχανογραφική αστοχία της ασφαλιστικής εταιρίας.
Προτείνουμε να καλέσετε το 24/7 τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας στο 210 80 96 100 και να μιλήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών , η οποία είτε θα σας το λύσει (αν είναι εφικτό ) είτε θα δημιουργήσει εσωτερικά μηχανογραφικό Ticket.
Αν παρ' όλα αυτά διαπιστώσετε ότι δεν δίνετε λύση στο πρόβλημα σας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για να προσπαθήσουμε να το επιλύσουμε εμείς με την ασφαλιστική εταιρία.
Enjoying the discussion? Don't just read, join in!
Create an account today to enjoy exclusive features and engage with our awesome community!
Sign upRelated Posts | Replies | Προβολές | Δραστηριότητα | |
---|---|---|---|---|
|
1
Σεπ 24
|
1946 | ||
|
1
Σεπ 24
|
261 | ||
|
1
Σεπ 24
|
197 | ||
|
1
Σεπ 24
|
355 | ||
|
1
Σεπ 24
|
290 |