Καλώς ήρθατε!

Απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που μας έχετε κάνει. Αν δεν βρίσκετε την ερώτηση που ψάχνετε μην διστάσετε να δημιουργήσετε νέα ερώτηση και εμείς θα σας απαντήσουμε .

This question has been flagged
742 Προβολές

Ο ασφαλισμένος, οπουδήποτε και αν κατοικεί, μπορεί να καλεί στην τηλεφωνική γραμμή υγείας της ασφαλιστικής του, 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, προκειμένου να ενημερωθεί για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των ιατρών δικτύου.

Ο ασφαλισμένος επικοινωνεί με τον ιατρό του Δικτύου προκειμένου να ορίσει ραντεβού. 

Κατά την προσέλευσή του στον ιατρό του Δικτύου ο ασφαλισμένος πρέπει να έχει μαζί του την ταυτότητά του, να τον ενημερώσει σε ποια εταιρία εργάζεται και ότι είναι ασφαλισμένος στο ομαδικό συμβόλαιο.

Η απόδοση εξόδων σε ιατρό δικτύου είναι 100%.

Τα τηλέφωνα επικοινωνίας μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:

Γραμμές Υγείας


Άβαταρ
Απόρριψη

Your Answer

Please try to give a substantial answer. If you wanted to comment on the question or answer, just use the commenting tool. Please remember that you can always revise your answers - no need to answer the same question twice. Also, please don't forget to vote - it really helps to select the best questions and answers!