Ο ασφαλισμένος, οπουδήποτε και αν κατοικεί, στην τηλεφωνική γραμμή υγείας της ασφαλιστικής του, 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο, προκειμένου να ενημερωθεί για τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα των ιατρών δικτύου.
Ο ασφαλισμένος επικοινωνεί με τον ιατρό του Δικτύου προκειμένου να ορίσει ραντεβού.
Κατά την προσέλευσή του στον ιατρό του Δικτύου ο ασφαλισμένος πρέπει να έχει μαζί του την ταυτότητά του, να τον ενημερώσει σε ποια εταιρία εργάζεται και ότι είναι ασφαλισμένος στο ομαδικό συμβόλαιο.
Η απόδοση εξόδων σε ιατρό δικτύου είναι 100%.
Τα τηλέφωνα επικοινωνίας μπορείτε να τα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο: